HTML

Álmatlan álmodozó

Rólam nektek... mindennapi bölcsességek tőlem... hogy kellően fáradtak legyetek. xD

Friss topikok

  • axm: Kis gondolkozás után, nekem az Air Traffic - Shooting Star tetszik jobban. :D (2011.03.29. 19:13) Unalmas egy nap volt...
  • Lady Moonlight: @axm: gyónj fiam... tudom, hogy az vagy... (2010.08.06. 16:05) Bejegyzés
  • axm: @Lady Moonlight: de meg ám. :D (2010.06.04. 14:19) Eladó
  • Lady Moonlight: @axm: Örökké... ♥♥♥♥♥ (2010.03.07. 19:39) Szabadíts fel...

Szeged - TIK paródia

Lady Moonlight 2010.09.10. 12:52

 Szeged // 7:30 - Zuhogó eső

Megérkeztem a TIK* elé. A cipőm és a nadrágom teljesen elázott. Menedéket keresek a bejárattól tíz méterre. Az összes többi terület a TIK előtt nem fedett. Látszik, hogy az építész mérnökök sokkal inkább a külsőségekre, mintsem a praktikus dolgokra utaznak. Vannak, akik beszélgetnek, vannak, akik egyedül állnak, és várnak, mint jómagam. Az eső pedig csak nem állt el... bent emberek serénykednek, a biztonsági őrök elfogyasztják a reggelijüket, hogy még nagyobb lehessen a sörhas, ami tekintélyt parancsoló még a diplomások előtt is.

*Tanulmányi Információs Központ

7:46

Körbe-körbe lestem, hogy a többiek mit csináltnak. Valaki az óráját nézegette, valaki türelmesen várt, valakik pedig a tegnapi buli kalandjait beszélték ki. A TIK-ben továbbra is csak a szokásos mozgolódás. Nénik, bácsik, jobbra és balra. Az egyik fehér pulcsis néni átrohant az épület egyik részéből a másikba... nocsak, talán a hölgy is a HSZI*-be vár??

*Hallgatói Szolgáltató Iroda

7:50

Elegem lett... gondoltam beállok a forgóajtó elé, annak ellenére, hogy jobban ennél nem is eshetne. Fogtam magam, kinyitottam az ernyőmet, majd megálltam a bejárat előtt. Erre a nép, mint az alfanőstény követni kezdett. Na mondom, magatoktól nem jutott volna eszetekbe? Egy pár beoson elém, és beáll a forgóajtóba. -.- Kérem szépen, csak szép sorba! Sörhasas biztonsági őr bácsi érkezik, kezében a mindenható kulccsal. És... nyitja! Megszánta a jónépet, és kinyitja a diákoknak a TIK kapuját. Nem hoztam pezsgőt, de meg kellett volna ünnepelnünk mindannyiunknak! :D Na jó, csak vicceltem...

7:53

Bejutottam! Első utam a ruhatár felé vezetett. Tökéletesen megszerkesztett stratégia: ernyő összecsuk, kendőt levesz, tárcát kivesz a táskából, táskát levesz... ééééés: NÉNI, NÉNI, GYORSAN!!! Kérek szépen egy számot, mert túl akarok lenni az egészen!! Néni nem ad... néni átnéz rajtam. NÉNIIIII!!!! Na, jól van, csak adott egyet, majd rohantam is a drága sorba...

7:59

Nem engedett be... -.- Sörhasas bácsi állt, és várt. Nézte, a négyzet alakú, csodálatos atomórát, hogy mikor lesz nyolc óra. Mert 8:00-kor beenged minket. Előttem vagy 15 ember várakozott. 

8:00 

BENGEDETT! ÁÁ! Csipogott az a vacak, mikor leklikkelte, vagy mit csinált a diákokkal. Rohanás, rohanáááás. Éééééés, sikerült, végre, ott vagyok, bent állok a sorban, MÁSODIKKÉNT. 

Ha kíváncsiak vagytok a folytatásra, akkor vasárnap este megkapjátok, hogyan váltottam ki a diákom, hogyan iratkoztam be a könyvtárba és miként áztam bőrré hazafelé... :D akkor vasárnap jöjjetek! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://charlotte-holmes.blog.hu/api/trackback/id/tr882286137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása