HTML

Álmatlan álmodozó

Rólam nektek... mindennapi bölcsességek tőlem... hogy kellően fáradtak legyetek. xD

Friss topikok

  • axm: Kis gondolkozás után, nekem az Air Traffic - Shooting Star tetszik jobban. :D (2011.03.29. 19:13) Unalmas egy nap volt...
  • Lady Moonlight: @axm: gyónj fiam... tudom, hogy az vagy... (2010.08.06. 16:05) Bejegyzés
  • axm: @Lady Moonlight: de meg ám. :D (2010.06.04. 14:19) Eladó
  • Lady Moonlight: @axm: Örökké... ♥♥♥♥♥ (2010.03.07. 19:39) Szabadíts fel...

Na, itten vagyok...

Lady Moonlight 2010.05.21. 00:41

 Nya... nem vagyok ma kreatív, nem tudok rendes címet adni ennek a bejegyzésnek. Mindegy, talán túléli a emberiség ezt a mulasztásomat ma... ha nem, hát akkor konyec, sajnálom, én megpróbáltam. *pirul*

Ma egyedül vagyok a szobában. Kyru Danizik, Helga meg hazament. Én meg tanulni fogok. Nem egy jó program, de az éltet, hogy hamarosan véget ér ez az ideges vizsgaidőszak, és akkor jön a nyár! :D Yay! *tapsvihar és éljenzés a háttérben*

Ma sokkal jobb a kedvem, mint tegnap volt. Köszönhető ez talán annak is, hogy javul az egészségi állapotom, csillapodik a pirosbetűs ünnep, és voltam egyet sétálni is. Jó volt kicsit kiruccanni, mert a szürke napok után úgy éreztem betokosodtam a négy fal közé. *mindenki figyel* Igen, képzeljétek, betokosodtam... de hát, kikeltem és lepkévé váltam és sétáltam. :D

Vettem ezt-azt. Titok mit, nem mondom meg, akinek meg elmondtam már az úgyis tudja. Hehehehe... *csalódott sóhajok a háttérben*

Na, de most búcsúzom. *NAGY csalódott sóhajok* De holnap újra jelentkezem. *éljenzés* Aki pedig holnap is velem tart, az jól teszi... *tapsvihar* Köszönöm szépen! Jó éjszakát mindenkinek! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://charlotte-holmes.blog.hu/api/trackback/id/tr352019627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása