HTML

Álmatlan álmodozó

Rólam nektek... mindennapi bölcsességek tőlem... hogy kellően fáradtak legyetek. xD

Friss topikok

  • axm: Kis gondolkozás után, nekem az Air Traffic - Shooting Star tetszik jobban. :D (2011.03.29. 19:13) Unalmas egy nap volt...
  • Lady Moonlight: @axm: gyónj fiam... tudom, hogy az vagy... (2010.08.06. 16:05) Bejegyzés
  • axm: @Lady Moonlight: de meg ám. :D (2010.06.04. 14:19) Eladó
  • Lady Moonlight: @axm: Örökké... ♥♥♥♥♥ (2010.03.07. 19:39) Szabadíts fel...

Nap előttem, nap utánam

Lady Moonlight 2010.05.19. 17:49

Lassan véget ér egy újabb nap. Hihetetlen milyen gyorsan telik az idő. Egymást követik a percek, és az órák villámsebességgel. Kint közben kisütött a nap is három egymás követő esős, hűvös nap után és a házunk előtti kis játszótér ismét megtelt gyerekekkel. Végre úgy tűnik visszatér az élet ebbe az országba minden szempontból. Új a kormány is, ettől a éhttől kezdve nincs megállás a parlamentben sem, csakúgy mint nálam sem. Kemény napok következnek. Hosszú, tanulással teli napok. 

Szeretném azonban, ha tudnátok, hogy nem szeretnék SENKIT sem elhanyagolni ezek alatt a napok alatt. Bátran keressetek, max nem fogunk órákig, csak pár percig beszélni, de nekem nagyon-nagyon sokat jelent, ha bármelyikőtök keres, ír, vagy bármi. Ugyanezt fogom tenni én is. Pár percig beszélünk, utána munka... mert másképp nem megy. És a munkának meg lesz a gyümölcse, és mint tudjuk a gyümölcsből pálinkát lehet főzni. :D Öreg mondás, de még mindig igaz. :)

Amúgy igen, az utóbbi napokban mindig pötyögtem ide valami okosságot, és igyekszem innentől fogva minél gyakrabban írni. Nem hallom a tapsot emberkék! xD Na, azért... tudtam, hogy nagy az öröm.

Tegnap késő éjjel megírtam első novellámat az üvegszilánkokra. Átlagosra sikeredett, írtam ennél jobbat is, de elsőnek nem rossz. Címe: Emlékek 

Mindezalatt bővült egy verssel is... akit érdekel szaladjon olvasniiiiii! xD

Hamarosan újra jelentkezem. Vegyetek fel meleg pulcsit, ha kimozdultok, egyetek friss kaját, igyatok sok-sok vizet, és egészségetek érdekében egy kis pálinkát. xD Azt a jó kis házi magyart!!! :D

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://charlotte-holmes.blog.hu/api/trackback/id/tr622015978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása