HTML

Álmatlan álmodozó

Rólam nektek... mindennapi bölcsességek tőlem... hogy kellően fáradtak legyetek. xD

Friss topikok

  • axm: Kis gondolkozás után, nekem az Air Traffic - Shooting Star tetszik jobban. :D (2011.03.29. 19:13) Unalmas egy nap volt...
  • Lady Moonlight: @axm: gyónj fiam... tudom, hogy az vagy... (2010.08.06. 16:05) Bejegyzés
  • axm: @Lady Moonlight: de meg ám. :D (2010.06.04. 14:19) Eladó
  • Lady Moonlight: @axm: Örökké... ♥♥♥♥♥ (2010.03.07. 19:39) Szabadíts fel...

Hírek Pécsről

Lady Moonlight 2010.05.25. 15:42

 Először is szeretném köszönteni minden kedves blog olvasómat ezen a szép, nyárias napon. A múlt hét hideg időjárása úgy tűnik elvonult, és végre ismét meleg, napos idő köszöntött az országra. Remélem ez a derű megmarad a szívünkben is. 

Sajnos még mindig sok tanulnivalóm van, de igyekszem pozitívan szemlélni a helyzetet. Van még időm felkészülni, de ehhez nagyon sok kitartás kell. Szeretném kérni barátaim türelmét is, hiszen nem könnyű időszak kellős közepén vagyok. Gyomorideggel kelek, napok óta nem alszom rendesen, de bízom benne, hogy ezen felül tudok kerekedni, és nem fog akadályozni a tanulás intenzitásában. Sajnos a betegség is rendesen odavágott, köptetőt szedek, lehet ez is rátett arra, hogy aludni azt nem nagyon szoktam mostanában. Hosszú az út, de a cél közel, és én át akarom szakítani a célszalagot!

Este leszek msnen, de szerintem csak késő este... olyan este 11 körül fogok fellépni, megkukkantani ki él és ki próbál élni. xD 

Ja, és had osszak meg pár elvont gondolatot is, amiken ma gondolkoztam, amikor a kezembe temettem a fejem, és azt mondtam: Segíts Istenem, túl sok az anyag...
Az élet, egy kincs... az élet egy csoda. Ha csoda, akkor Te magad is csoda vagy, és a csoda sok kis csodára képes. Legyen így... sikeres vizsgaidőszakot kívánok mindenkinek. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://charlotte-holmes.blog.hu/api/trackback/id/tr932030393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása