HTML

Álmatlan álmodozó

Rólam nektek... mindennapi bölcsességek tőlem... hogy kellően fáradtak legyetek. xD

Friss topikok

  • axm: Kis gondolkozás után, nekem az Air Traffic - Shooting Star tetszik jobban. :D (2011.03.29. 19:13) Unalmas egy nap volt...
  • Lady Moonlight: @axm: gyónj fiam... tudom, hogy az vagy... (2010.08.06. 16:05) Bejegyzés
  • axm: @Lady Moonlight: de meg ám. :D (2010.06.04. 14:19) Eladó
  • Lady Moonlight: @axm: Örökké... ♥♥♥♥♥ (2010.03.07. 19:39) Szabadíts fel...

Újra itt... ;)

Lady Moonlight 2010.07.12. 19:39

Dúl a nyár, majdnem 40 fok meleg... no és persze Balaton, szabadság ééééés végül, de nem utolsó sorban Matyi! :D <3 Különben is, mindig a legfontosabbat hagyom utoljára...

Szerdán megyek Szarvasra, Szélrózsára. Már folyik a készülődés, bár azt hiszem leginkább erre holnap kerítek sort. Már megvannak miket viszek, de elpakolni, még nem pakoltam el. Már nagyon izgatott vagyok, hiszen csak 2-őt kell aludni, és kezdetét veheti a nyár legnagyobb bulija. :D

Azt hiszem zeneileg is kezdek közelíteni a vegyimanó szinthez... ami egyenlő a mindenevővel. Viszont a rapet elég nehezen emésztem. Szal ilyen ágról szakadt vegyimanó vagyok. xD Ugyanakkor újra elkezdtem popot hallgatni, ami nem tudom mennyire szégyenem, mint egykori nagy metalos, aki anno még a Toxicban headbangelt... xD Mondjuk jó kis korszak volt az is. :D

Töltöttem ki egy facebookos quizt: Melyik Marvel képregényhős vagy?
Nos, Nao maga Scarlett Witch. xD Kismillió kép van róla a neten, de a legnaósabb ez volt:
http://i191.photobucket.com/albums/z29/MoonKnight_2007/Comics/ScarletWitchSY.jpg

És ezzel is búcsúzom... további jó nyarat kívánok mindenkinek! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://charlotte-holmes.blog.hu/api/trackback/id/tr942147176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása