HTML

Álmatlan álmodozó

Rólam nektek... mindennapi bölcsességek tőlem... hogy kellően fáradtak legyetek. xD

Friss topikok

  • axm: Kis gondolkozás után, nekem az Air Traffic - Shooting Star tetszik jobban. :D (2011.03.29. 19:13) Unalmas egy nap volt...
  • Lady Moonlight: @axm: gyónj fiam... tudom, hogy az vagy... (2010.08.06. 16:05) Bejegyzés
  • axm: @Lady Moonlight: de meg ám. :D (2010.06.04. 14:19) Eladó
  • Lady Moonlight: @axm: Örökké... ♥♥♥♥♥ (2010.03.07. 19:39) Szabadíts fel...

Te jóóóó ég!!!!!!!!

Lady Moonlight 2011.07.31. 23:59

Meghallgattam a héten az új Björk számot. Egy percig bírtam, utána fénysebességgel suhant az egerem az iksz gombra. Nem vagyok egy abszolút Björk rajongó, de elismerem, ha akar, tud. De ez most valami förtelem lett. Összehasonlítva a Bachelorette című számával, azt kell mondjam ég és föld a kettő. Aki akarja, keressen rá erre youtube-on: Björk - Crystalline. Ide azonban nem másolom be!! 

A blogom, nem zenei blogként működik, inkább amolyan na, ezt hallgattam, ezt szeretem, ezt nem szeretem. Kritikát nem tudok írni, már csak azért sem, mert valami vagy túlzottan tetszik, vagy abszolút nem, szóval ilyen szempontból megbuknék. 

Nya, holnap folytatás... jelenleg nincs más ihletem... meg álmos vagyok, szóval bye. ^^

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://charlotte-holmes.blog.hu/api/trackback/id/tr223115571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása