HTML

Álmatlan álmodozó

Rólam nektek... mindennapi bölcsességek tőlem... hogy kellően fáradtak legyetek. xD

Friss topikok

  • axm: Kis gondolkozás után, nekem az Air Traffic - Shooting Star tetszik jobban. :D (2011.03.29. 19:13) Unalmas egy nap volt...
  • Lady Moonlight: @axm: gyónj fiam... tudom, hogy az vagy... (2010.08.06. 16:05) Bejegyzés
  • axm: @Lady Moonlight: de meg ám. :D (2010.06.04. 14:19) Eladó
  • Lady Moonlight: @axm: Örökké... ♥♥♥♥♥ (2010.03.07. 19:39) Szabadíts fel...

Üresség

Lady Moonlight 2010.06.10. 14:43

 Üresnek érzem magam belül... teljesen érzelemmentesnek. Csak ülök egyhelyben és nézek magam elé. Az is furcsa, hogy valahol meg sírni volna kedvem... nem tudom mi van velem, minden fekete-fehér. Sajnos ezt megérteni sem fogom egykönnyen. Lehet azért van ez, mert egy hétig négy fal között voltam és semmi mást nem csináltam, csak a papírokat bújtam... amire szükségem lenne, az egy ölelés... egy jó nagy, szívből jövő ölelés. 

Tudom jól magamról, hogy lelkileg eléggé instabil vagyok. Talán az évek alatt jött sok érzelmi megpróbáltatás miatt lettem ilyen. Igyekszem megerősödni, de még mindig nem vagyok az igazi. Nem vagyok egyszerű eset, tudom... szeretnék mindenkitől támogatást és türelmet kérni. Nyáron csak felengedek...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://charlotte-holmes.blog.hu/api/trackback/id/tr952071706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása