HTML

Álmatlan álmodozó

Rólam nektek... mindennapi bölcsességek tőlem... hogy kellően fáradtak legyetek. xD

Friss topikok

  • axm: Kis gondolkozás után, nekem az Air Traffic - Shooting Star tetszik jobban. :D (2011.03.29. 19:13) Unalmas egy nap volt...
  • Lady Moonlight: @axm: gyónj fiam... tudom, hogy az vagy... (2010.08.06. 16:05) Bejegyzés
  • axm: @Lady Moonlight: de meg ám. :D (2010.06.04. 14:19) Eladó
  • Lady Moonlight: @axm: Örökké... ♥♥♥♥♥ (2010.03.07. 19:39) Szabadíts fel...

Nyár vége...

Lady Moonlight 2010.08.29. 12:19

 Lassan véget ér a nyár, a nap sugara is kezdi erejét veszteni... nem is csoda, hiszen ilyen forró nyár után a napocska is kiérdemli a pihenést. :) 

Most itt vagyok Szegeden. Kisétáltam a Kossuth sugárútra, és rájöttem, marha hosszú, szóval ha valamit is akarok, akkor villamos. A Szeged Plázába is el szeretnék jutni, lehet ebéd után ezt meg is ejtem, csak meg kéne nézni rendesen a térképen merre, és hogyan kell menni. Nem bonyolult szeged, csak fel kell merni fedezni. 

Éhes vagyok, mint állat... kajolok, felavatom az új vízforralómat, pihenek egy picit, és indulok is megint. Ez van, kellenek az újdonságok, nélkülük meghalnék. xD 

Holnap beiratkozás, és holnap után is, ha minden igaz. Nem nagyon igazodtam ki rajta, hogy akkor most nekem mindkét napon kell mennem, vagy csak az egyiken... De majd elválik. Ott úgyis megmondják. 

Ja, és este sorozatozás és filmezés is műsoron van. :D Szal, elvagyok, mint a befőtt. Ja és van mini pónim. >< Asszem kezdem a második gyermekkoromat élni. ^^"

Na, még nem mondtam egy vicceset. Apa beszólása tegnap: Hát, akkor pakoljál csak. Én már ebben nem tudok segíteni, hova akarod pakolni a kakaót. xD Tényleg.... azt nem is hoztam. :O 

Hm, na akkor, én most elköszönök. Hamarosan megyek táplálkozni, meg mindenféle. Szép napot kívánok mindenkinek. :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://charlotte-holmes.blog.hu/api/trackback/id/tr862256143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása