HTML

Álmatlan álmodozó

Rólam nektek... mindennapi bölcsességek tőlem... hogy kellően fáradtak legyetek. xD

Friss topikok

  • axm: Kis gondolkozás után, nekem az Air Traffic - Shooting Star tetszik jobban. :D (2011.03.29. 19:13) Unalmas egy nap volt...
  • Lady Moonlight: @axm: gyónj fiam... tudom, hogy az vagy... (2010.08.06. 16:05) Bejegyzés
  • axm: @Lady Moonlight: de meg ám. :D (2010.06.04. 14:19) Eladó
  • Lady Moonlight: @axm: Örökké... ♥♥♥♥♥ (2010.03.07. 19:39) Szabadíts fel...

Nektek mondom...

Lady Moonlight 2010.05.17. 14:13

 Igen, éjjel, mikor álomra hajtom fejemet, úgy érzem, átkerülök egy másik dimenzióba. Körbeölel a takaró, a rejtélyes sötétség és nehéz, gondolatokkal teli fejemet a puha párna tartja. Mielőtt lehunynám a szememet, végiggondolom, mivel lettem gazdagabb aznap. Egy mosollyal egy baráttól, egy jó viccel, vagy... egy szerelmes szóval? :) Mindezekért köszönettel tartozom mindennap. Nehéz azonban mindenért egyenként köszönetet mondani, pedig minden szépért és jóért, ami velünk történik járna egy szívből jövő köszönöm. Nehéz ezekről úgy beszélni, hogy nem csordulnak ki a könnyeim. Nem szeretek ömlengeni, de párszor úgy érzem el kell mondjam, mik azok amikért hálás is vagyok ebben az életben.

Boldog vagyok, mert...

- hamarosan végzek az egyetem első felével. Hosszú, komoly munka gyümölcse ez, és hátra van jópár év. Remélem minden összejön, és sikeres vizsgáim után egy felejtheteten nyár következik.

- vannak nagyszerű barátaim, szuper, szerető szüleim és testvéreim, akik ha néha szidnak is, szeretetből teszik. Tudom, hogy szavaik mögött ott van az igaz szeretet, és ezzel igyekeznek utamat egyengetni. Szeretem őket, nagyon...

- végül, és nem utolsó sorban... és talán az egyik legfontosabb... megtaláltam azt a valakit, aki azért szeret, aki vagyok és kitart mellettem annak ellenére, hogy Pécsen tanulok, messze Pesttől. Kincsnek érzem a szerelmünket. Olyan kincsnek, amire hűséggel, szerettel fogok vigyázni. Végre, úgy érzem szívem parányi vonata céljához elérkezett. Utasa kiszállt, mosolyra fakadt, és letelepedett ott, ahol úgy érzi, örök boldogságra lelt. 

Szívem most is hevesen ver... könnyek mosdatják az arcomat. Hónapok óta csak hálálkodom. Most, minden olyan szépnek tűnik, annak ellenére, hogy kint hideg van, esik az eső, és fúj a szél. Idebent meleg van... fűti a szeretet és a szerelem a testem.

Ígérem, mindenkinek... amíg a szívem ver, addig igyekszem jó barátnő, jó lánya családnak, jó tanuló és... jó társad lenni, Életem. :) Szeretlek~ <3

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://charlotte-holmes.blog.hu/api/trackback/id/tr332010076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása