HTML

Álmatlan álmodozó

Rólam nektek... mindennapi bölcsességek tőlem... hogy kellően fáradtak legyetek. xD

Friss topikok

  • axm: Kis gondolkozás után, nekem az Air Traffic - Shooting Star tetszik jobban. :D (2011.03.29. 19:13) Unalmas egy nap volt...
  • Lady Moonlight: @axm: gyónj fiam... tudom, hogy az vagy... (2010.08.06. 16:05) Bejegyzés
  • axm: @Lady Moonlight: de meg ám. :D (2010.06.04. 14:19) Eladó
  • Lady Moonlight: @axm: Örökké... ♥♥♥♥♥ (2010.03.07. 19:39) Szabadíts fel...

Soha ingerszegényebb napot, mint a mai

Lady Moonlight 2010.05.07. 00:25

 Komolyan mondom, mindenki nyomi volt ma... én meg csak még nyomibb. Nyafogós, szeretethiányos csirkének érzem magam. Annyi örömöm volt, hogy megnéztem a Sithek bosszúját, morgolódtam kettőt Anakinen, aztán igyekeztem normálisan tölteni az időt. Persze EZ csak tervnek bizonyult... az egész napom elment azzal, hogy az eddigi vizsgáim utáni fáradalmakat pihentem ki, ugyanakkor elegem lett, mert SEMMIT nem csináltam. Ingerszegény nap volt ez a mai. Elegem van... nem is kicsit. Amikor Matyi feljött, egy kicsit jobb kedvem lett, de áh... gondolom ment focizni, vagy tanult nem tudom, de elfoglaltnak tűnt. Nem baj, neki is van dolga, én ezt pontosan tudom. Most a hangsúly ezen a rohadt napon van. :S

Meg SENKINEK nem volt rám humora sem ma... mindenki antiszocinak tűnt... oké... komolyan, ennyi... megyek lefekszem aludni, utána jobb lesz. Na pusz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://charlotte-holmes.blog.hu/api/trackback/id/tr551980485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása